we like to sleep all day and party all night

Uuuh, va fan!? Blev kanske lite väl mycket i går, öl öl jäger öl öl jäger jäger redbull ja och visan går så. Inte undra på att min skalle inte riktigit hänger med idag då jag inte ens åt nå igår. HAHA

Kvällen började iallafall med chill i hamnen för att sedan dra och glo hockey för att sedan dra vidare. Och jag fick höra av folk att jag var för full minst tre gånger men.. jag fick köpa öl iallafall? Humm synd att jag inte ramla och gjorde illa mig så jag kunde stämma dom. Haha


Iallafall så fortsatte detta till halv sex på morgonen och då var det bara att bege sig hem. Och det var en jobbig procedur för på nått vänster hade vi tagit oss längst ut på den blå linjen... UUUUH



Och nu inser jag att jag har slut cigg... INTE OKEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0