svårt att förstå? inge duckface, fondation eller redigering

Hade ett väldigt roligt samtal med en jätte gamal vän och på tiden vi umgicks så var jag den som sminkade mig som en riktigig jävla kissie och luktade hora osv. Medans hon körde på all natural typ.
Och på nått vänster kom vi in på att hon hade blivit så flickaktig med massa hudvårdsprodukter osv och sen då att jag nästan inte använder smink. Det hon sa när jag sa att jag bara använder mascara och ögonbrynspenna var "HAHAHAHAHHA OFTA!!! Då måste du redigera alla dina bilder"

Så det här är då jag! En helt vanlig dag fast det är inte så jävla stor skillnad då det är fest. Ibland kan det bli lite väl mycket overkill på fest men det är en annan femma.
Som vi ser så har jag inga andra tillsatser förutom
Och inga fucking duckfaceses, för jag har jävla pussläppar så jag behöver inte göra de!
Så har ni svårt att fatta de så kan ni gå och fuck yourself!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0