Stå i ett kök och må som skit, seems light!

Hahaha, jag måste ju då säga att jag GARANTERAT mådde som jag förtjänade imorse! Eller haha jaa hela dagen!!! I allafall så har jag slavat i köket, mycket mycket MYCKET ovilligt!! haha jag vet inte hur många gånger som jag tänkte dra hem! Men TUR att jag inte gjorde de lixom! Fick ju fett god mat, entrecote och rödvinssås. MUMS! Sen så satt dom och påpekade att jag hade väldigt röda ögon och frågade om det hade med hårfärgen att göra.. -.- NEJ JAG VAR FETT SLITEN!!! JAG DRACK SJUKT MYCKET ÖL IGÅR?! Hahhaa

Men efteråt så drog jag och två till till någonstans (va? seriöst? inte till ingenstans dårrå??) och fick sjukt god indisk mat, så några öl och en vinflaska senare så ska jag jävlart ta... öhö vänta nu... nu var jag ju pigg -.- så jag gör det jag är bra på, dricker öl, glor 9gag, skickar snusksms! Hahaha okej ska nog ta och be lillpöket (nej det är inte snuskrelaterat) komma hit!

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh, vilken grym hårfärg du har!! :) Kram

2012-03-02 @ 23:14:20
URL: http://scenbloggen.com/tesswaltenburg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0