YAAAAY JAG KOM IN!!!

Nu jääävlar, nu ska här flyttas för jag ska då jävlart vara på plats den 23/1/2012! För då börjar en utbildning som jag ska gå! Jasså? säger säkert ni då, du kom just hem från Miami? Jag säger FUCK YOU, bara för att ditt liv suger KUK! Näämen skojja, eller?
Nämen jag fick ett samtal idag som sa "DU har kommit IN" jag trodde jag dog lite en stund :') så vart ska jag flytta då? JO det kan jag ta och berätta, jag ska flytta till STOCKHOLM! Yaaay :) Fast i börjarn är det lite oklart om vart jag kommer att bo men he löser sig, i värsta fall pendlar jag från min kussin eller bor på vandrarhem. he lös sig för fan! :)
Men a, biljetten ner bokas nog på onsdag, SHIT ALLTSÅ JAG MÅSTE PACKA KLART
HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wohoooo! AWESOME BRYYYYDEN! :D:D:D

2012-01-09 @ 19:12:09
URL: http://fjellstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0