The Good Old Days

Jag har suttit och kollat igenom och rensat bort en massa från datorn och då hittade jag en massa bilder som fick mig att tänka tillbaka på hur det var förut, hur lätt allting egentligen var, egentligen! Visst den mesta av tiden mådde jag inte bra, just för att jag hade en massa saker att bearbeta. Men dom stunderna jag glädjs åt är bland dom finaste jag har. Så om vi inte tänker på allt töntigt skit så hade jag dom bästa vännerna i världen, vilket jag fortfarande har... Men det är inte samma sak. Visst, om jag kunde skulle jag ändå inte gå tillbaka men jag glädjs åt det som jag har kvar med mig. I mitt hjärta.

Men det får mig ändå att längta tillbaka till trion och hur awesome vi var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0