inte ens två veckor :|

Någon som märkt min fina dygnsrytm med tanke på när jag oftast uppdaterar? Eeehehehee men FUCK THAT SHIT! Eller? Nä men jag kliver faktist upp normal tid (alltså där kring tolv ett tiden) och går ändå och lägger mig där vid tolv på kvällen men jag kan ändå inte sova. Måste kanske göra någonting åt den saken då jag ska börja en utbildning om typ... 12 dagar? SHIT DET ÄR INTE ENS TVÅ VECKOR????

Om 12 jävla dagar har jag alltså flyttat? Vem hade anat? Är det nu man faktist kan säga att jag är ganska spontan? impulsiv? Eheee, vad fan har jag ställt till med egentligen? Men vet ni vad? He lös sig! Hoppas jag!!

Bråkade med en gammal vän ikväll för att jag ska dra så hastigt, ehemm.. Jag tyckte att personen ifråga skulle vara glad för att jag berättade de för personen och inte bara flytta. Så det slutade med att jag bad personen fara åt helvete. Eeehee ovanligt att jag bryr mig???

Men sen är frågan, vad ska jag egentligen ha med mig? För jag kommer bara bo där i 5/6månader för sen ska jag utomlands och jobba, humm... ehee, ja?

Idag kommer dessutom resan ner att beställas, det PIRRAR i magen må jag lova! JAG KOMMER GÅ VILSE VARJE DAG :D

Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor
(och hur bögigt är det inte att jag citerar veronica maggio?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0