Helgens bravader

Eftersom jag inte kan sova kan jag ju ta och berätta om min awesome helg! Fredagen var jag nykter, följde med massa folk för att sedan följa med Vickan mf till nån snubbe, var nykter på fest... kändes konstigit och inte som jag! Hahaha. Sen blev det nyktert på krogen där jag träffade jätte många och jag började inse... att jag faktiskt tycker om min stad :|
Lördagen blev det alkohol för hela slanten, avskedsdrickande och full vart jag och jag fick vara med några av dom bästa. Det gjorde mig glad :) kvällen var jätte rolig, bland dom bästa på länge faktisikt. Kvällen avslutades med en starrekorv och morötter och dip, snusksms och lyckas lägga upp fel bilder på facebook! Jag vet hur man gör ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0