Hej

En sista kväll här hemma, spenderades med Fride och Vickan och en massa jävla skratt! Fy fan vad jag kommer ligga i fosterställning och grina och fundera vad jag har gjort!
Men jag har iallafall sagt hej då till dom jag har kunnat säga hej då till :) ibland blir det inte alltid som man trott och vissa visar vad dom går för men... what eva! Vad rör det mig i ryggmärgen imorgon? ÅSSIT!!!
Men jag får ju träffa massa andra vänner som jag saknar som tusan och det känns ju bra :) hihiihi
Nä fan, bara packa om väskan och sova. Snart far jag, snart blir jag 08!
Don't have any time here left to kill
Don't want to go down like the settin' sun
So let's break out of this town like a renegade
Can't wait another minute
I'm right here ready to run!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0