Händer helt galet mycket nu

I veckan kommer det hända sjukt mycket!
För det första så kommer jag bli 08 på heltid! Det är helt galet hur fort allting går. Så jag hade tänkt att fara till Norrland nu till helgen men... ICKET DET!! Vissa ska på spännande äventyr i storstaoun med en snygg tatuerad karl ;)
Det fina med att vara singel är att jag kan göra precis vad jag vill ;) YAY! :) Men, visst är det galet mysigt att vakna upp i någons armar, ja absolut det är därför jag inte klev upp försten fyra idag :) hehehehehe måste ju passa på när tillfället kommer ;)
Åter till veckan, det blir även att hitta ett gym så jag kan börja biffa mig. Sen ska jag allt träffa han Patrik som jag inte har sett på ett tag, ta en fika med hon Anna och träffa hon Maja. Förutom att gå utbildning och sen så blir det även jobb.
Inte en lugn stud för hon den där Cecilia. Hahaha men... Det är ju så jag vill ha de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0