2012


Känns inte som att det är nytt år men vet någon vad? JAG SÖP DÅ SOM ATT JORDEN SKULLE GÅ UNDER INATT! Så nog JÄVLAR är det nytt år alltid! Ja dels så säger ju telefonen att det är 1 januari så... Där har vi en lite letråd kanske??? ;)

Iallafall, 2011? Vad hände egentligen? Jävlart åssit? Eller?

  • Jag blev sambo med Sara och Emma
  • Jag jobbade röven av mig
  • Jag har festat som fan
  • Skaffat nya vänner
  • Jag hade den bästa födelsedagsfesten!
  • Såg Edguy med Matilda
  • For till Miami
  • For till Bahamas
  • Hängt med snubbarna från Miami Ink
  • Gått ner i vikt
  • Ätit pizza i en hel vecka

Och tro mig när jag säger, 2012 kommer bli bättre!

  • Förmodligen flytt INNAN januari är slut!
  • Förmodligen bli sambo med ♥
  • Börja utbildning/börja jobba
  • Jobba utomlands
  • Dra till Norge
  • Skaffa (hehehehehe, hemmmmlis)
  • OCH HA ÅRETS FETASTE FÖDELSEDAGSKALAS!
    08(4eller5)MAJ=ÅRETS HÖJDPUNKT

Av bara dom få punkterna så vet jag att 2012 kommer bli legendary!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0