Torsdag

Här i lägenheten har vi det nyaste köket eva! Hahah, jag är alltså van häll? Så det här är ganska finurligt för mig. Jag vet att vi hade så i våran husvagn för herrans många år sedan, då jag alltså inte var nog gammal att laga min egen mat. Men det har då gått bra och jag är stolt att jag klarar av det ;)
Annars så hade jag en tant Christina som jag skypade med undertiden, hahah. Never alone always alone ;)
Sen var det bara att fixa klart det sista och framförallt käka för att sedan dra till Huddinge och glo hockey med boysen! Haha, jag åkte buss själv första gången och gick typ vilse då jag skulle till älvsjöstation. Alltså va? Jag lyckas då jävlart med allting! Men jag kommer ju alltid rätt på NÅTT vänster (eller höger)
Och jag ska tydligen inte klaga på att dom var töntiga och höll på med telefonen... Då jag tydligen sitter hela tiden med min ;( nu tror jag dom ljuger! Och jag har lovat Putte att inte tjata om tacobar på en vecka... yeah riiiight ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0