Nämen

Hej hej long time no see faaan!! hahaha... Sååå.. vad har hänt sen sist? Hela fyra dagar?
I torsdags (tror jag) så gjorde jag någonting ypperligt dumt så jag hade sönder min byxor och hoppar lite halvt fram.
I fredags så jobbade jag världens monsterpass och jag hatar kommit till att hata fredagar. Efter jobbet så blev det att bada och tona hårelihåretn och sen slocknade jag in das säng.
Lördagen var det bara upp tidigt och jobba för att sedan dra ut med na bodensare. Fick sluta tidigare så jag drog till deras hotell för att sedan dra vidare till nå annat innan mitt älskade kelly! Hahaha. Men.. vi drog dit på en gång och stället uppskattades och jag vet inte om jag börjar vara där för ofta eller om vi het enkelt var för snygga för vi var då dom ändå i kön som dom inte fråga om legg... Hahah Var iallafall en svin bra kväll och as useall, FREE SHOOOOTS!!!! Hahahah brudarna gillade de ;)
Söndagen så umgicks man med två ypperligt bakis karlar i tumba, åhåå vad kul det var :') och sen när jag skulle hem så skulle den andra också hem, slutade med att han sommnade i mitt knä. hahah WTF!? Sen då jag var hemma var det bara att byta om och dra till stan och käka på taco bar med sara och lee och sen blev det fika med dom och anna och patrik.
har hjänt ganska mycket ändå. inte nu för att ni läser det här ovärda ens ;)
hhaha, aja what everrrr, jag har nackspärr just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0