Das helg

Händelserik helg, eller? Alltså jag vet inte men jag har då största ångesten i mitt liv. Kanske ska ta och satsa på ett liv som nykterist iallafall? Men det blir ju så tråkigt då.
Jaja, iallafall i fredags så drog jag till Jordbro eller vad fan det heter för att umgås med typ världens sjukaste människor men världens värsta fylletatueringar. Haha, men så JÄVLA härliga människor alltså. :) Blev ju självklart ÖL! Vem fan tror ni att jag är?
Lördagen så träffade jag tydligen någon som är jätte känd inom punk musik någonting någonting. "Han är som lady gaga för fjortisar" haha u say wut? Han var fett trevlig iallafall och gillade att jag var från norrland. Vilket alla gör? Men det hörs inte. Heheh
Sen var det bara att hetsa och hinna dricka kaffe, fixa sminket för kvällen och dra och jobba och träffade en störtskön brud. Haha det börjar ta sig det här med vännerna, mwihii :) men efter jobbet blev det att prata lite med das boss och jag ska tydligen bli barmästare!? U SAY FUCKING WOOOOOT?! Jag kommer ha ansvar för baren där nere då den öppnar typ... DEN 2 MARS?! VAD FAN HÄNDE DÄR EGENTLIGEN!?
Sen var det bara att dra vidare och dra på krogen och för att dricka öl. Kom hem sådär halv tio på morgonen. Handlade lite då jag klev av tunnelbanan, svin bra ju! Hahah.
Men även fast allt går så bra så har jag världens ångest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0