jobbigt va?

"Du ser ut som jag vill, det är dig jag vill se ut som, du är perfekt! Inte bara det, du charmig också. Men din kropp är perfekt! Du är guds gåva"

"Alltså, jag vet att du vill vara singel. Det gjorde du ganska klart inatt. Men... Alltså... Ja jag har ju sett hur mina vänner har gått och kärat ner sig i dig och blivit olyckliga när dom inte har fått dig så.. Ja jag ska försöka att inte göra det jag med. Men det är nog redan försent. Du är underbar, du är vacker, one of a kinde, smart, rolig och så otroligt snygg. Alltså... När du är redo för ett förhållande, säg till då."



Tror ni jag har nå problem med mitt självförtroende? shit alltså... någon som vill ha lite? jag har så att det räcker och blir över. Pråmiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0