Städa

Har städat nästan hela dagen känns det som, alltså av den tiden av dagen jag har varit vaken! Och jag har hittat massa spännande saker! Hårförlägning, 10 par lösögonfransar, smycken, batmanplåster, parfymer, kläder, mitt GH och min volymmaster! Tur att jag också kan vara duktig å städa ;)

Dock är jag lite fundersam över att jag fortfarande har ont i armen och har fått tre sår efter att jag tagit ut min p-stav. När jag bytte förra gången hade jag inte ont över huvudtaget, kändes ju å så men nu har jag haft ONT i min arm och nu har det ändå gått fyra dagar?! Aja, blir säkert jätte bra i slutet :)


Haha syntes kanske inte så där jätte bra ;) men det är inte rätt iallfall.

Jo jag sa ju att jag hittade smycken, vilket gjorde mig JÄTTE glad :) för jag har letat den lilla asken i ett halvår typ! Men, eftersom jag är jag och kan inte vänta med saker och ting så började jag mörbulta mitt öra så det är JÄTTE fagert nu! Och nu har jag äntligen en stav som passar till bröstvårtan!!! SkönT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0