Skönt att sola


Har nyss kommit hem från stan och käkat och ska snart tillbaka! Tur att man är hemma mycket om dagarna ;) men what to do? Jag tänker ju inte precis sluta leva! Haha, även fast jag egentligen borde göra det nu och satsa på att bli helt frisk och inte ble svinsjuk tills jag ska fara bort. Hade ju varit lite väl taskigt, speciellt då jag HATAR att flyga då jag är sjuk! Kommer ihåg när jag for till London, värsta flygresan EVER! Kändes som att hela skallen skulle sprängas och nu är flygtiden NÅGOT längre ;)

Men jag blev lite piggare efter duschen och en liten solning. Åhåå GUD så SKÖNT det var att sola! GUDOMLIGT!!! Orka gå omkring och vara blev all the time, nej nej. Sånt kan jag göra på sommrarna då jag jobbar för då har jag en anledning till det! Det har jag inte nu, och det är inte FRÄSCHT att vara blek ;)

Aja, ska se lite BBT och sen dra till stan och gå ut och gå med Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0