Hej hej hej

Var uppe för fan om ni frågar mig! Hahah, skulle skjutsa min mamma till sjukhuset då hon skulle till ortopeden. Nu är det bara vänta och se när hon ska operaras, det suger om det är nästa fredag!

Sen så har jag hostat hela natten och fått feber igen, frisk tjej hej!? Niet! Sen att jag käkade lite glass efter lunchen gjorde ju inte saken bättre (A) så hem och sova en sväng och snart ska jag dra mot stan för att umgås med Antonia och fara och våldgästa en, kul kul kul :) sen blir det antagligen det vanliga, Fridehäng! Hahaha. Fast å andra sidan borde jag kanske stanna hemma och bli helt frisk, men nja... Det är so not me!

Imorgon måste jag städa klart det allra sista så jag inte behöver tänka på det och troligtvis kan dra till skeå på torsdag (om det var då min bror slutade). Vilken jävla ironi att det skulle bli så här, hahah... Men är jag förvånad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0