God Morgon

Jag hoppas ni har sovit gott för det har jag, kände mig helt utvilad då jag vaknade och det är väldigt ovanligt. Men, för en gång skull så fick jag sova ut UTAN att bli störd! Tacka gudarna för de för det behövde jag.

Känns inte som att jag kommeri bli drabbad av jetlagd när jag är i USA eftersom jag nästan lever efter dom tiderna, men det är ju kanon! Då missar jag ju ingenting av dagarna där :D åhåå awesome!

Har även börjat packa lite smått i min "stora" resväska men... Helt plötsligt hade jag en katt där som ville med så jag dealade med han och sa att han måste raka sig för att följa för att det skulle bli så varmt. Vilken tur att jag inte tänkt raka han och att han inte kan raka sig själv. Tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0