Ge mig SNÖ


Nu vill jag ha snö, jag tycker att vi har haft det kallt, mörkt och trist nog länge nu. Ge mig SNÖ! När det snöade i lördags så trodde jag att det var min lyckodag, men snön ville inte vara kvar :( Så sådär mycket snö var det i Jokkmokk i lördags, det var mindre hemma :( Förra året den här tiden då fanns det plogkarmar! VART ÄR DOM???

Jag älskar vintern, så SJUKT härligt! Antingen kan man leka i snön, åka pulka eller slå ihjäl sig i skidbacken! Eller varför inte mysa ner sig i snön med en brasa och grilla lite pinnbröd? Eller bara mysa omkring i mysiga kläder och ugs? Ohooo :) Göra snöänglar och snögubbar, älskar vintern :) Fast det behöver ju inte vara -25 då! Men mycket snö!! Ge mig SNÖ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0