Dagarna blir mindre

Dagarna blir bara mindre och mindre och nervositeten blir bara större och större! Det börjar som gå upp i skallen att jag inte känner någon som ska dit vilket jag egentligen tycker är bra men det hela blir som så mycket mer... ja vad ska jag säga? Spännande? Eller? Alltså jag vet inte hur jag ska förklara det... Men det pirrar en gång extra i magen iallfall!

Tacka gudarna att jag iallfall har fått kontakt med några innan jag nu ska fara och tacka gudarna att Rebecka bokade in sig på mitt plan, för jag själv på flygplatser går INTE ihop! Jag är så förvirrad, jag menar... Jag hittar knappt ut från T-cantralen i Sthlm. Hur ska jag hitta till en ny gate i Tyskland och ens hitta väskorna i Miami? Haha, nä vet någon vad! Så det är det jag oroar mig för medans Rebecka oroar sig för att prata, så vi gjorde en deal, hon leder och jag pratar! hahah kanon va? :D

Men sen vet jag inte riktigt vad jag ska ha med mig, vad behöver jag? Jag har packat 5 par shorts och 10 tröjor. Behöver jag seriöst ha med mig mer kläder än de? :O Jag menar, jag kommer ju köpa saker där och jag måste ju som få hem allting :O hahaha 

Nej, jag börjar inte få resfeber!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0