Cecilia

Så, nytt kapitel i livet = ny blogg! Tycker att det passar utmärkt! Ska även försöka skriva mer välartade inlägg än vad det varit på sista tiden i den förra, hehe.

Iallfall, det händer ganska mycket i mitt liv just nu och jag trivs varje minut av de! Om tre veckor drar jag till miami på bartenderutbildning och då har jag även två kategorier som då heter Miami och Barskolan. Just för att allting som händer i Miami kommer inte handla om barskolan och vise versa. Ni fattar!


Sen har jag iallafall planerat att dra runt och jobba lite här och där, ungefär där jag hamnar helt enkelt!? Förhoppningsvis kommer allting gå som jag vill och att jag redan drar i början av nästa år och jobbar någonstans utomlands. Men, jag kan ju börja med Miami!

Jag heter då Cecilia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0