Skellefteå

Tja tja!! Jag drog ju som till Skellefteå i torsdag och kom hem igår natt. Var och hängde lite med min bror och hans kvinna, men jag han ju även med lite supermys på ett hörn ;) hihi men men...

Blev att köpa lite onödiga saker nu innan jag far, haha, saker som jag inte ens har användning för just nu men dom var så galet söta så jag var helt enkelt bara tvungen!



Men men, har man pengar som man egentligen inte har nå till så kan man slösa lite ;) hihi

Jag har även varit och kört bil i skeå helt själv, uuuuusch vilken stad att köra bil i! Hahah, men men nu hittar jag iallafall och det kan ju vara bra när man ska dit och mysa bara så där ;) men, jag har dock börjat inse att jag gillar den staden, så vem vet? Jag kanske hamnar där till slut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0