Random

Har just blivit sönder pratad av Ramona, det är ganska jobbigt att prata med människor som tycker om att prata lika mycket som en själv. Hahah, samtalen blir så långa då men... Det blir mycke att prata om må jag lova ;) hahaha

Iallafall så far jag ju på söndag och kommer hem 12december! Och det känns så konstigt att säga till vissa "aja men vi syns i december" hahah, som att det är flera år tills jag kommer hem!? Det känns som de men det är bara en månad. Haha.

En sak som känns bra är att jag kan fara och mysa när jag kommer hem, hihihihihiihhihihihihi. Uuuuh SKÄRPNING CECILIA! Du ska ragga killar i miami inte tänka på någon som är hemma i sverige, okej?! Bra, nu åter till inlägget!

Och det är ju så där kalasbra att jag kommer hem lagomt tills kalas också, hur awesome är inte de? komma och visa mina nya skills och göra alla snorfulla, som jag brukar lyckas ganska bra med på kalas! hahahah

Men... det bästa av ALLT!!! Det är att jag kommer få träffa min älskling som jag saknar jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jättej ätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte osv mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0