Idag

Idag är första dagen på väldigt, väldigt länge som jag inte tänker använda smink! Hahaha, bra att veta va??? ;) Men jag känner som så att jag faktist får flyga en dag utan att vara så där galet snygg, dock är jag ju snygg iallafall men ni fattar! Höhö.

Kommer att käka lunch i luleå med mami och papi och sen kommer min bror och nina till kallax :) iiii, GLAD CECILIA! :) sen när jag är på arlanda kommer det nog att slå mig på riktigt, alltså riktigt riktigt att jag faktist ska fara IMORGON! Typ DEN HÄR TIDEN!!!!

Så kvällen kommer alltså spenderas med telefonen i handen, ska ringa och vara nervös och typ lipa med Rebecka och sen så har allt en fågel viskat i mitt öra att en viss wunderbar person ska ringa! Hihihihi. Sen kommer det sääääkert skickas en massa snuskiga sms också ;) hihi, I LIIIKE!!!

Aja, ska renbädda sängen så det är gooosi när jag kommer tillbaka :) Åhååå VAD JAG KOMMER SAKNA MITT TÄCKE!!! Så ska nog snurra in mig i de en sväng innan jag far ;);)

KAN NI FATTA ATT JAG FAR IMORGON????



juuuustja!!! Ska även skrivá första inlägget på barskolans blogg! lääänkar dit sen när jag har gjort de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0