Flygeliflyg

Jag avskyr att flyga, det kanske inte märks på mig när jag väl flyger men jag hatar faktist det! Hahah, tur att det finns öl ;) Iallafall så har jag och min mami tagit oss till hotellet nu, litet och gulligt även om jag föredrar lyx! Men det får duga! Dom bjuder ju på det lilla i minibaren så det är ju awesome!

Nu skall jag strax epilera bort hår från mina ben, hoppa i duschen och försöka fixa mitt hår! Det blev inte som jag ville och arg är jag och jag hatar viva! Jag förstår inte hur en sådan röd färg kan göra mitt röda hår så mörkt? DOM SUGER HÄST JÄVLA KUK! Men men... Annars får jag lov att färga håret i miami då.

Kvällen kommer nog tillbringas med en öl och min nya bok! Jojustde, det var choklad på kuddarna när vi kom! BUUUUS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0