:)


Alltså... Jag tror helt ärligt att jag älskar mitt liv. För... Jag skulle absolut inte vilja byta liv med någon annan! Haha, får man säga så? Jag gör det iallafall!
Dock kan jag gärna skippa lite drama här och var! Jag är gode less på all jävla drama som ska kretsa omkring mig, det tar aldrig slut och det blir bara mer, nytt!? Hur FAN kommer det sig egentligen? Men fine... Det är ju inte jag som går omkring och lägger onödig energi på andra, utan dom gör det på mig. Kanske borde ta det som en komplimang? :)

Allting går som min väg känns det som, hur kommer det sig? När vill livet som jag vill? Kanske det är det där med att vara positiv som gör att det känns som att det går som jag vill? Jag förstår inte... Förtjänar jag de? JA MEN DET ÄR KLART ATT JAG GÖR! :D varför ifrågasätter jag det ens? FYSKAM!

Wiiiioooiiiiooohiiiohooooohiihihihihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0