Bitches... snart far jag!

Jag sitter här och har opackat, en blond utväxt och orakade ben! Bra va? Hahaha, saken blir ju inte bättre av att jag är trött som ett svin!

Jag har varit och bråkat med vårdcentralen idag... och jag menar bråkat! Jag kom dit och då sa dom att det inte fanns någon tid så jag kunde i träffa min läkare idag. Meeen, när jag var klar med dom så hade jag en tid. Hahah, biiitches! Jag satt alltså och gormade med kärringen i en halvtimme. Haahhaa... biiitches!!!

Sen stod jag och tog ut pengar och då kom en lite filur fram till mig så det slutade med en sista dagoberstssallad på en månad. Kommer sakna de!!! Hahah, och sen blev det ett långsamt farväl! Åhåå  jag kommer sakna Fride :(

Hemresan är bokad nu också, kommer hem 18december. Alltså stannar jag söderöver i en vecka! Awesome!!!

Aja, ska prata klart med Stina nu och sen göra det sista och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0