Humm...


Fy fan vad det är kallt, håller på att frysa fingrarna av mig! Nä för fan, jag tänker gå i ide tills det blir varmare! Shit alltså, jag märker att jag kanske ändå inte är gjord för detta skit klimat!

Men iallafall, nu när jag är tillbaka från Miami så är det kanske på tiden att tänka över framtiden. Ingenting som jag är ett så big fan av så att säga. Men iallafall! Nu har jag gjort någonting som jag har velat göra väldigt länge så vad vill jag göra nu? Vill jag fara och jobba utomlands? Vill jag stanna kvar i Sverige? Vad vill jag göra? Och det är ju det här: vad jag än gör för val kommer jag att mista en chans!
Så den stora fråga är: vilken chans är värt att mista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0