excuse me

excuse me I don't mean to be rude but tonight im fucking you

Hej hej bloggen! Longe time no see wtf! Men lite problem har jag haft faktist, hahah! Helt ovesäntliga då men det gick inte som planerat! Iallfall så kom jag inte ut på internet med min dator i Miami och jag totalvägrade blogg från telefon, som jag dessutom sedan försvann! Haha, bra jobbat Cecilia ;)

Iallfall har jag nog haft den bästa tiden i mitt liv där borta i Miami! Jag vill tillbaka till värmen, för FY FAN VAD KALLT DET ÄR HÄR! Så, jag är alltså i Sverige nu! Men är kvar söderöver då! Så är tillbaka i norrland på måndag! Imorgon/idag så jag ta och köpa mig en telefon så jag har en egen. Den jag har nu så har inte mina sms som jag vet folk skickat till mig kommit fram på? WTF? Anyways, ska dra lite kort om Miami Bitch ;)

Ja för det första kan jag ju berätta att jag är bartender nu! FUCK YEAH! Och vad gjorde jag då? Utbildningen var jätte bra och jätte rolig och det är någonting som jag rekomenderar strakt! Vi var en helt fuckt up grupp, den ena trögare än den andra! Hahah! Men fan vad kul det va! Förutom att plugga, sola och supa så drog vi till Bahamas, kolla hockey, träffa älskling, hängde med Miami Ink och hade Champange Showers! Haha, fy fan! Time of my life!!!

Ska berätta mer sen, men ska sno ihop lite bilder först då min kamera strejkade! haha


Detta är nog antagligen det jag kommer sakna mest från hela tiden! Snorsk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0