And I don't ever ever want to grow up


I got a hangover, wo-oh!
I've been drinking too much for sure
I got a hangover, wo-oh!
I got an empty cup Pour me some more

So I can go until I blow up, eh
And I can drink until I throw up, eh
And I don't ever ever want to grow up, eh
I wanna keep it going, keep keep it going, come on!

Hahah, nu har jag varit nykter i tre hela dag! Wooow! Hahhaha! Men va fan, efter att ha haft alkohol mer eller mindre konstant i kroppen í en månads tid så kan man bara inte sluta så där tvärt ni vet. Så, imorgon blir det FEST!!! Min lever SKRIKER efter ALKOHOL! Synd bara att man inte kan köpa 2liter Smirnoff för 140 här :(
Fatta tråkigt liv jag kommer ha när jag kommer hem till alla jävla nykterister där uppe! Fan jag har fest alla dagar i veckan! YEEEY :) Och just DÄRFÖR! Ska jag dra utomlands bitches!!! ;) Jag har redan gjort upp min lilla plan. Muhehhehehhe

Men vi gör så här! :
Om ni lever som ni vill (alltså boooring) så får ni göra det. Växa upp, skaffa familj, hus, hund blablablalba ni vet åt vilket håll jag är på väg, riiiight? Så GÖR de, men kom inte till mig och gnäll :) och kom inte och säg "Men Cici, nu måste du ta tag i ditt liv... Du kan inte hålla på så här" För, du är shit faced och jag kan göra vad fan jag vill :) Aaaaight!? Har vi en deal? KANON! (jag hann knappt få en egen telefon i handen innan människor började fråga vad jag skulle göra av mitt liv nu, FUCK YOU!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0